logo.png
               
 
Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
26-10-2021 Anna Jadeszko
Powrót
Drukuj
PDF
Zgłoś
nieścisłość

Informujemy o możliwości uzyskania wsparcia w ramach konkursu Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”.

Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.

Dofinansowanie będzie można otrzymać na:

• sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);

• ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;

• usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.

Wsparciem mogą zostać objęte dzieci (także wnuki) osób które pracowały niegdyś w zlikwidowanym, państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwały w miejscowości lub gminie objętej PPGR.

W celu ubiegania się o wsparcie należy złożyć stosowne oświadczenie załączone do niniejszej informacji.

W przypadku osób niepełnoletnich oświadczenia składają rodzice, dziadkowie, opiekunowie prawni. Uczniowie szkoły średniej, którzy osiągnęli pełnoletność składają oświadczenie osobiście.

Oryginały podpisanych oświadczeń należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Płaska lub przesyłać pocztą na adres: Urząd Gminy Płaska, Płaska 53, 16-326 Płaska.

Termin składania i nadsyłania oświadczeń mija 3 listopada 2021 r. Liczy się data wpływu dokumentu. Oświadczenia, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.

W przypadku pozyskania grantu, Gmina Płaska zakupi sprzęt komputerowy i przekaże go osobom, które spełniły wymogi otrzymania wsparcia. W sytuacji nie otrzymania dofinansowania, projekt nie będzie realizowany.

W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się pod numerami telefonów: 87 6439061 poprzez e-mail:

Dla zainteresowanych podajemy stronę internetową, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr

Wyślij link mailem
Powrót
Drukuj
PDF
Zgłoś
nieścisłość
pl_portal.jpg
baner-artvector.jpg
baner-canalcluster.jpg
baner-intcanalpromo.jpg
baner-polskiład.png
baner-czystepowietrze.png
baner-poryby.png
baner-katalogimprez.gif
b1.png
b2.png
b3.png
b4.png
baner-biblioteka.jpg
baner-kalendarz.jpg
baner-odpady.jpg
a3.jpg
baner-esesja.jpg
rcl.png
cyfrowy urząd baner.png
obywatel_slider.jpg
Mikroporady.jpg
Twoj_e-PIT_baner.png
q1.jpg
q2.jpg
q3.jpg
Stronę zrealizowano w ramach Projektu Nr LT-PL/107 „Rozwój ekoturystyki na pograniczu polsko-litewskim’ współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wdrażanego w ramach Celu 3: Europejska Współpraca Terytorialna Program Współpracy Transgranicznej „Litwa-Polska”.